Strhttp://mama-idealna.blogspot.com/search/label/Dzie%C5%84%20po%20dniuony

czwartek, 23 października 2014

Nominacja do Liebster Blog Award :)

Zostałam nominowana przez Patu-Patu za co bardzo dziękuję i polecam wszystkim obserwację jej bloga :)



Zasady:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania do mnie:
1. Gdybyś mogła żyć w bajce, jaką byś wybrała?
Smerfy - przydałaby im się dodatkowa Smerfetka :)
2. Czy znaki zodiaku mają wpływ na osobowość?
Oczywiście, że mają :) Niektórych mam na oku za samo bycie spod jakiegoś znaku zodiaku :)
3. Co sądzisz o Mupettach?
Lubię, urodziłam się na początku lat 80tych więc Ulica Sezamkowa towarzyszyła mi od małego :)
4. Gdzie odnajdujesz motywację do działania?
Teraz motywację daje mi synek, nie mogę sobie pozwolić na chwilę niedyspozycji :)
5. Największe szaleństwo Twojego życia to...?
... to taka mała tajemnica :)
6. Co chciałabyś dostać pod choinkę?
Nie będę oryginalna :) - przydałby mi się wielofunkcyjny robot kuchenny lub wypiekacz do chleba :D
7. Jak brzmi Twoje przezwisko z dzieciństwa?
Nie miałam przezwiska ... chyba niczym się nie wyróżniałam :)
8. Co Cię denerwuje najbardziej na świecie?
Gdy ludzie z dnia na dzień stają się kimś zupełnie innym.
9. Skąd pomysł na taką nazwę bloga?
Mama Idealna ? tak na przekór, bo sama nią nie jestem :) Zresztą kiedyś oceni to mój syn :)
10. Co chciałabyś robić na emeryturze?
Pielęgnować własny ogród, podróżować i bawić się z wnukami :) - taka tam spokojna starość
11. Który blog jest Twoim ulubionym i dlaczego?
AlaAntkowe BLW - proste, łatwe i zdrowe przepisy dla maluchów i nie tylko czyli to czym teraz żyjemy :)

Nominuję następujące blogi:
1. Pika ama
2. Gibonkowa Mama
3. Zakręcony Świat MaMy
4. Babymummyandhome
5. Wcześniak i co dalej
6. Mamulkowy
7. Diabełkowo
8. W mamusiowym obiektywie
9. Życie cudem jest
10. Mój mały świat
11. Papisiowo

Moje pytania do nominowanych osób:
1. Gdzie spędziłaś najlepsze wakacje w Twoim życiu?
2. W co najbardziej lubiłaś się bawić w dzieciństwie?
3. Jakim chciałabyś być zwierzęciem?
4. Jaki prezent dałabyś osobie, której nie lubisz?
5. Jak wygląda Twój typowy dzień?
6. Co zmieniłabyś na świecie?
7. Jaki zawód wybrałabyś dla swojego dziecka?
8. Czy lubisz dawać dobre rady?
9. Dlaczego zdecydowałaś się na prowadzenie bloga?
10. Na jaki kolor nie pomalowałabyś sypialni?
11. Co robisz, aby poprawić sobie humor?

5 komentarzy:

  1. dzięki za nominacje :)
    na fanpage nie ma polubienia od was.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziekuje za nominacje!Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację i pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz :)