Strhttp://mama-idealna.blogspot.com/search/label/Dzie%C5%84%20po%20dniuony

środa, 10 grudnia 2014

Dizolve - listki do prania

Kilka dni temu dostałam próbki listków do prania Dizolve. Oczywiście byłam bardzo ciekawa produktu, gdyż jeszcze nigdy nie używałam tego typu środka piorącego.


Kilka słów o produkcie Dizolve:
- hipoalergiczny - bezpieczny dla wrażliwej skóry, nie zawiera parabenów, substancji zapachowych
- ekologiczny - nie niszczy pralki (całkowicie rozpuszczalny w wodzie, nie zostawia osadów na elementach pralki)
- bez fosforanów i 1,4 dioksanu- kompaktowa wielkość - jest lekki i mały dzięki czemu wszędzie się zmieści
- rozpuszcza się w ciepłej i zimnej wodzie
- mocno skoncentrowany
- pozostawia ubrania miękkie
- przyjazny dla środowiska
- wygodny i wydajny - jeden listek wystarczy na duże pranie.


Moja ocena:
Pierwsze spostrzeżenie to wielkość - cienki listek, który można wykorzystać na 2 prania troszkę napawał mnie zdumieniem, ale postanowiłam wypróbować go na ciemnym praniu.
Kolejna rzecz, która mnie pozytywnie zaskoczyła to zapach. Świeży, ale nie intensywny, po prostu przyjemny. Jestem bardzo uczulona na silne zapachy i perfumowane środki chemiczne więc od razu zwróciłam na to uwagę. Zapach nie został na moich dłoniach co też jest dużym plusem.
Pranie robiłam w 40stopniach, a pół listka umieściłam w bębnie pralki wraz z brudną odzieżą.
Dziś, gdy pranie już wyschło mogłam poczuć efekt Dizolve na własnej skórze. Odzież jest rzeczywiście mięciutka w dotyku, neutralnie pachnie i nie ma na niej śladu po resztkach z listka.
Czy jest to produkt, który zakupiłabym do korzystania na co dzień? Tak i cieszę się, że mogłam go wypróbować.

16 komentarzy:

  1. O, coś nowego. O listkach jeszcze nie słyszałam, a szukam czegoś hipoalergicznego i skutecznego zarazem. Muszę wypróbować. Dziękuję. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam delikatną skórę i muszę przyznać, że listki mnie pozytywnie zaskoczyły :) Polecam !

      Usuń
  2. Nie lubię kapsułek,bo nie zawsze się rozpuszczają dlatego chętnie kiedyś wypróbuję te listki !

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie takie listki można dostać? Wydaje mi się, że ostatnio w realu widziałam jakieś takie wynalazki ale to były chyba te chusteczki absorbujące kolory itd.
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam je w sklepach internetowych. Polecam choćby na próbę.

      Usuń
  4. Pierwsze słyszę o takich listkach. Ja zazwyczaj używam proszku, czasami kapsułek. Ale ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy i wart spróbowania. Zamawiam je i dla siebie i dla mamy, bo też jej przypadły do gustu :)

      Usuń
  5. A ja widziałam takie listki w zielonym opakowaniu w drogerii internetowej! najwyraźniej już gdzieś krążą w sprzedaży ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, gdzie widziałaś te listki? Słyszałam o nich bo znajoma je testowała i sama chciałabym je kupić. Mam małą łazienkę wiec duże proszki u mnie odpadają a wydaje mi się ze takie listki nie będą zajmować dużo miejsca.

      Usuń
    2. Widzę między innymi tutaj:
      http://www.bdsklep.pl/dizolve-60g-non-bio-fresh-linen-listki-do-prania-12-pran-,id-38305
      http://www.cleani.co/pl/p/DIZOLVE-2-IN-1-Listki-do-prania-op.-20-szt./1560

      Usuń
    3. z tego co się orientuję, to są podróby, bardzo mocno pachną i nie sa hipo... przynajmniej jak porównywałam skład, ja zakupiłam swoje tutaj:
      http://bexpress.pl/product-pol-35291-DIZOLVE-listki-do-prania-32-szt-BEZZAPACHOWE-HIPOALERGICZNE-ECO-ULTRA-SKONCENTROWANE.html

      Usuń
    4. Właśnie się mylisz ta drogeria posiada w pełni oryginalne listki

      Usuń
    5. Właśnie się mylisz ta drogeria posiada w pełni oryginalne listki

      Usuń
  6. Też prałam w listkach Dizolve i rzeczywiście pranie czyste ,pachnie świeżością a nie proszkiem ,a jakie mięciutkie nieraz po płynie do płukania takie nie jest.Mam zamiar prać w nich na stale :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Listki są całkiem wygodnym rozwiązaniem, ale skuteczność już trzeba sobie dobrać indywidualnie. Jakby ktoś chciał to trwa nabór do testowania takich hipoalergicznych listków Smart - TUTAJ

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz :)