Strhttp://mama-idealna.blogspot.com/search/label/Dzie%C5%84%20po%20dniuony

sobota, 22 listopada 2014

Łosoś ze szpinakiem w cieście francuskim

Pomysł na szybki i dobry obiad czyli coś dla każdej mamy :)


Składniki:
ok. 300g łososia
opakowanie ciasta francuskiego
szpinak mrożony (dowolna ilość)
6 plastrów sera żółtego
łyżka masła
sól, pieprz
kilka małych ziemniaków

Sposób przygotowania:
Na cieście francuskim układamy po kolei 2 plastry sera żółtego, posypanego solą i pieprzem łososia bez skórki, masło, ser żółty, szpinak, ser żółty i zawijamy szczelnie - łączenia mogą być grubsze. Pieczemy 25minut w 200stopniach.


Smacznego :)

8 komentarzy:

  1. Do mnie niestety nie przemawia szpinak, nie przepadam za nim. Czy jego nie użycie bardzo zmieni smak? :-) Czy podałaś to z jakimiś dodatkami czy sam placek? Bardzo ładnie wygląda i chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja razem z łososiem wsadziłam do piekarnika ziemniaki zawinięte w folie aluminiową :) Zamiast szpinaku można wsadzić startą marchewkę lub inne warzywko :) Dla mnie akurat szpinak jest "bezsmakowy" :)

      Usuń
  2. szpinak uwielbiam, nie lubie natomiast łososia ale zawsze można to zastąpić inna rybka prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak :) Ja akurat łososia uwielbiam :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz :)