Strhttp://mama-idealna.blogspot.com/search/label/Dzie%C5%84%20po%20dniuony

środa, 5 listopada 2014

Rogaliki z ciasta francuskiego


Jeśli spodziewamy się gości lub po prostu chce nam się coś słodkiego, a nie mamy pomysłu na szybkie ciasteczka warto mieć pod ręką gotowe ciasto francuskie :)

Ja pokroiłam swoje w trójkąty, położyłam na nie owoce, które miałam akurat w domu - świeże jabłko i śliwkę, a z zamrażarki truskawki, maliny, jagody i jeżyny. Owoce posypałam cukrem, a jabłka dodatkowo cynamonem.


Ciasto zwijamy w ruloniki, układamy na blasze wyłożonej papierem do pieczenia i wstawiamy do rozgrzanego do 220 stopni piekarnika. Pieczemy 15-20 minut.

Smacznego! :)

8 komentarzy:

  1. Znam ten przepis :-). Ciasteczka są przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis najprostszy na świecie :) a rogaliki pyszne i zjedzone w momencie :)

      Usuń
  2. Ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią bym je znów zjadła też :)

      Usuń
  3. Uwielbiamy takie rogaliki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najłatwiejsze co może być, a tyle przyjemności :)

      Usuń
  4. Pyszne i proste w wykonaniu czyli najlepsze :)

    nominowałam cię do liebster blog award http://www.aggie.pl/2014/11/troche-prywaty-czyli-liebster-blog-award.html Zapraszam do zabawy jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już raz byłam nominowana :) Ale nie zaszkodzi mi znów się w to pobawić :D

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz :)