Strhttp://mama-idealna.blogspot.com/search/label/Dzie%C5%84%20po%20dniuony

niedziela, 2 listopada 2014

Za dar życia ...

Dziś Dzień Zaduszny. To czas na refleksję i wspominanie zmarłych członków rodziny, przyjaciół, znajomych, ludzi znanych i cenionych. To dzień, kiedy możemy usiąść w ciszy, obejrzeć stare fotografie i pomyśleć o tych, którzy odeszli. Tak całkiem nostalgicznie, ze wzruszeniem i łzami.
Ja dziś wspominam, ale nie tylko ...

Taki dzień jak dzisiejszy pozwala mi docenić tych, którzy są. Cieszę się, że w tym roku nikogo z mojej rodziny nie ubyło. W mniejszym lub większym zdrowiu są, nikt nie otarł się o śmierć. Mam świadomość, że z każdym z nich mogę spędzić kolejne chwile, dotknąć, przytulić, usłyszeć przez telefon, zobaczyć przez skype ...

Dziś dziękuję za dar życia, za mojego synka, który pojawił się na świecie w tym roku przynosząc nam największe szczęście jakie mogło nas spotkać. I cieszę się każdą spędzoną z nim chwilą, co rano mówię "dzień dobry, kocham Cię", a on obdarowuje mnie najwspanialszym uśmiechem i mam świadomość, że ciepło, które mu ofiarowuję wraca do mnie.

Dziś proszę, abym za rok nikogo nie zabrakło i zdaję sobie sprawę co jest ważne. Życie to najcenniejszy dar ...

4 komentarze:

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz :)