Strhttp://mama-idealna.blogspot.com/search/label/Dzie%C5%84%20po%20dniuony

piątek, 12 grudnia 2014

Dyniowe kluski lane BLW



Składniki - ilość dowolna (w zależności od potrzebnej ilości kluseczek):
jajko
mąka
dynia

Sposób przyrządzenia:
Dynię gotujemy i blendujemy, dodajemy jajko (odlałam część białka) i mąkę i mieszamy do uzyskania jednolitej konsystencji, gęstość jak do zwykłych klusek lanych. Nabieramy łyżeczką i lejemy na wrzącą wodę tak aby powstały dość spore kluseczki :)
Podałam do tego mandarynkę i jabłuszko na przekąskę :)
Smacznego !

9 komentarzy:

  1. Za dynia nie przepadam, ale lane kluski uwielbiam, szczególnie kiedy robi je moja babcia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię lane kluseczki mojej mamy, zwłaszcza na rosole :D Mniam :)

      Usuń
  2. Najbardziej podoba mi się skład - nie sposób zapomnieć :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, najprostsze przepisy są najlepsze :) Adasiowi kluski podeszły :)

      Usuń
  3. Skąd Ty bierzesz pomysły na takie fajne przepisy dla malucha :) Ciekawe czy naszemu synkowi będzie smakowało :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przepis! Młody lubi dynię, więc chętnie wypróbuję :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za przepis:)Moja Julka uwielbia dynię, a jadła ją tylko w postaci zupki:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz :)