Strhttp://mama-idealna.blogspot.com/search/label/Dzie%C5%84%20po%20dniuony

sobota, 13 grudnia 2014

Kopytka leniwe BLW


Składniki:
200g sera twarogowego
2 średniej wielkości ziemniaki
1 jajko
1/2 szklanki mąki lub więcej jeśli ciasto jest zbyt lepkie (ale nie za dużo, bo kopytka będą twarde)

Sposób przyrządzenia:
Ziemniaki gotujemy, ostudzone przeciskamy przez praskę razem z serem, dodajemy jajko, mąkę i zagniatamy, formujemy wałeczki i kroimy ukośne kluski. Rzucamy na wrzącą wodę, gotujemy 2 minuty od wypłynięcia.

Ja podałam z pulpecikami mięsnymi. Dla siebie dodatkowo sos.

Smacznego !

4 komentarze:

  1. Uwielbiam kopytka! Mój mąż mniej - niestety :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kopytka twarożkowe są pycha. Przypominają mi pierwsze tygodnie wspólnego mieszkania z moim Mężem. Z kasą było krucho, a ziemniaki i ser dostawałam od rodziców. Kopytka mieliśmy więc kilka razy w tygodniu. Tylko dodatki się zmieniały :) Chłopcy też je lubią, a Mąż zawsze odgrzewa wieczorem na patelni, dlatego zawsze robię sporą ilość. A Twój Skarb jest tak fotogeniczny, że nie można się napatrzeć :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie kopytka sama bym zjadła :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać że wszystkim smakowało ;-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz :)