Strhttp://mama-idealna.blogspot.com/search/label/Dzie%C5%84%20po%20dniuony

poniedziałek, 8 grudnia 2014

Spaghetti w 3 smakach BLW


Jesteśmy na początku rozszerzania diety. Ostatni bunt żywieniowy opóźnił rozszerzanie diety o miesiąc, ale startujemy i mam nadzieję, że mój niejadek zamieni się w smakosza :) Adaś powolutku poznaje nowe smaki, kształty i konsystencje. Spaghetti nie mogło więc być w 1 smaku :) Nie wiedziałam także jaki makaron będzie najlepszy do rączki maluszka :)

Składniki:
makaron świderki, pióra, spaghetti, długie cienkie rurki - po kilka sztuk
1 sos: zblendowany pomidor z papryką, natka pietruszki, pieprz, bazylia, oregano
2 sos: ugotowany na parze szpinak
3 sos: ugotowana na parze i drobno starta marchew

Sposób przyrządzenia:
Makarony ugotować, podzielić na 3 części i zmieszać z sosami :)



Adaś dobrze poradził sobie z makaronem, za to ze smaków wybierał głównie szpinak :)

10 komentarzy:

  1. Widzę, że Adaś miał niezłą wyżerkę :-) tylko pozazdrościć
    pozdrawiam,
    diabelnieanielska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak fajnie, że miał taki wybór smaków :) Super pomysł :) Mały wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pomysły mi się nie skończą i zawsze bedzie miał taki wybór :)

      Usuń
  3. Ale cudownie wygląda taki umazany! zabawa po pachy pewnie:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pyszności... sama bym spałaszowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam, uwielbiam spaghetti!
    Ja się do blw zabieram i zabrać nie mogę. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmmm, takie pyszności można zajadać garściami ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz :)