Strhttp://mama-idealna.blogspot.com/search/label/Dzie%C5%84%20po%20dniuony

piątek, 5 grudnia 2014

Za takie prezenty dziękujemy :)

Są gadżety, które z pewnością nie nadają się na prezenty. Nie chcielibyśmy ich dostać i nie damy takich upominków nikomu :) Oto lista śmiesznych czy też beznadziejnych rzeczy, dla których jestem na nie :) :


1.Poidełko dla dzieci ... cóż tu dużo komentować - dziecko to nie chomik :)


2. Czarodziejskie rączki? :) Jakoś wolę sama przytulać swoje dziecko :)


3. Smoczki z zębami - może i śmieszne, ale nawet gdyby Adaś ssał smoka to nie chciałabym na niego patrzeć z takimi zębami :)


4. Pokrowiec na wózek sklepowy - fajnie coś podłożyć dziecku pod pupę ... ale nie za taką cenę!!!


5. Czapka z brodą :) - do czego to ma służyć? :)



6. Wiesiadło dla dziecka - zastosowań pewnie ma dużo ... Przerażające jak dla mnie :)


7. Frotterka - to chyba ubranko typu 2w1 - dziecku ciepło, a my mamy czyste podłogi :)


8. Siodło - dla dziecka pewnie frajda, ale co na to tata?? :)

9. Lala tańcząca na rurze :) - czy to ma inspirować dziewczynkę?


10. Foremki do kupy - jedna z najgłupszych rzeczy jakie widziałam w życiu ...


11. Lasso trzymające nóżki - i higiena maluszka staje się taka prosta ... :) No tak - nie kopnie nas, nie przekręci się :D



Może Wam coś przypadło do gustu ? :)










20 komentarzy:

  1. O Boże! Ja jestem lekko zszokowana ;) hehe nie miałam pojęcia o istnieniu połowy z tych "gadżetów"! Szok jakie głupoty ludzie potrafią wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam zszokowana jak szukałam tych "antyprezentów", fakt że co jeden to głupszy :)

      Usuń
  2. Kobieto gdzie ty odnalazłaś takie przebojowe rzeczy? :-) Ci, którzy to wymyślają na prawdę nie są o zdrowych zmysłach :-) A ci co kupują ewentualnie takie rzeczy to dopiero krejzole :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapka z brodą jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapek z brodą jest sporo w sieci :) Tylko do czego to ma służyć? :)

      Usuń
  4. Matko, kto to wymyślił? To poidełko - no masakra! reszta zresztą mu nie ustępuję w głupocie... Zestawienie mistrzowskie ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, starałam się to dobrze zestawić :)

      Usuń
  5. Mój Boże! co jeden produkt to głupszy :P Zaskoczyłaś mnie tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to było pozytywne zaskoczenie :)

      Usuń
  6. Że coś takiego istnieje jak poidelko dla dzieci.... masakra.!
    Ten smoczek nawet fajny :P Ale taki na raz - na jedną pamiątkowa fotkę nie na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poidełko tylko i wyłącznie z gryzoniem w klatce mi się kojarzy:)
      A smoczek rzeczywiście tylko do śmiesznego zdjęcia się nadaje :)

      Usuń
  7. Tego się w tym poście nie spodziewałam :) Poza tymi rączkami nie widziałam żadnej z tych rzeczy. Ten kto to wymyśla ma nie po kolei w głowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością nikt mądry tych rzeczy nie wymyślił :)

      Usuń
  8. Masakra! Kto wymyśla takie przedmioty?! I kto to kupuje?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia ani kto wymyśla ani kto kupuje :) :D

      Usuń
  9. Nieee... masakra jakaś! foremki do kupy? lalka tańcząca na rurze? Śmiech na sali....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Foremki do kupy przebijają wszystko :)

      Usuń
  10. O mamo co za wymysły, też dołączam do prezentów, których nie chcemy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Straszne! Ja dorzucam do listy kask i specjalne ochraniacze do nauki chodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz :)