Strhttp://mama-idealna.blogspot.com/search/label/Dzie%C5%84%20po%20dniuony

piątek, 9 października 2015

Wracamy :)

Nie było mnie tu aż pół roku. Przez ten czas nasze źycie bardzo się zmieniło.
Adaś skończył właśnie 18 miesięcy, od miesiąca chodzi do żłobka.
 Jest wspaniałym chłopcem i z dnia na dzień umie coraz więcej.
W ostatnim miesiącu uczestniczyliśmy w projekcie The Milky Way i Kraina Mlekiem i Miłością Płynąca. Tak, Adaś nadal doi cyca. Chciałam zachować te chwile dlatego wzięlismy udział w sesjach zdjęciowych.
Ja rozpoczęłam własną działalność gospodarczą.
Przez ostatnie pół roku zmądrzalam w wielu sprawach, a właściwie wzrosła moja świadomość :)
Chciałabym wrócić do blogowania, ale chyba wypadlam z rytmu, nie wiem ile Was-tych, z którymi wymieniałam doświadczenia- tutaj jeszcze jest.

7 komentarzy:

  1. Mimo Cię znowu "słyszeć" :-). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Dziękuję za odwiedziny :)
      Ja zaglądałam do Ciebie po cichutku dość często :)

      Usuń
  2. Wpadniesz w rytm z każdym nowym postem :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tego projektu. Taka akcja jest niesamowita i sesja zdjęciowa to wspaniała pamiątka, ja już niekarmiąca...;)
    Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello it would be nice if we follow each others and support each other. Let me know when you do and i'll return.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również zafundowałam mojej córeczce małą sesyjkę. To świetna pamiątka, na którą sie miło patrzy :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz :)